۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۱۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۸۰۰ بیمار کرونایی در کرمانشاه بستری هستند

۸۰۰ بیمار کرونایی در کرمانشاه بستری هستند

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۸۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اصحاب رسانه به مناسبت هفته سلامت با شعار جهانی عادلانه تر و سالم‌تر در سالن جلسات مرکز توسعه بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه برگزار شد.

محمودرضا مرادی در این جلسه با بیان اینکه از امروز واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال و بیماران خاص و سرطانی به مدت پنج روز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، اظهار کرد: واکسن‌ها انواع مختلفی داشته و علائم آن‌ها در بدن دریافت کننده متفاوت است.

وی به علائم واکسن کرونا اشاره کرد و افزود: تب و لرز و درد بدن خفیف در افراد طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد، چنانچه دریافت کنندگان واکسن با سردرد شدید یا تشنج بالا روبرو شدند باید به مرکز درمانی مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: ۱۹ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن کرونا در این استان تزریق شده که تزریق واکسن کرونا در مراحل بعدی به ترتیب برای افراد بالای ۷۰ سال، ۶۰ سال و ۵۰ سال انجام خواهد شد.

مرادی با بیان اینکه در بیمارستان‌های استان کرمانشاه حدود ۸۰۰ بیمار کرونایی بستری هستند، گفت: زیرساخت‌های شهرستان‌های این استان تقویت شده تا افراد مبتلا به کرونا در شهرستان‌های محل سکونت خود درمان شوند.

کد خبر 5199384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha